Τετάρτη, Οκτωβρίου 11, 2006

ΣΑΝ ΑΠΟΚΛΗΡΟΣ ΓΥΡΙΖΩ

Εκτακτο post απόψε.... Το juke-box έριξε το δίφραγκο στη σχισμή ν' ακούσει ένα ωραίο λαϊκό τραγούδι.... Παίζει ένα από τα καλύτερα τραγούδια του Τσιτσάνη " ΣΑΝ ΑΠΟΚΛΗΡΟΣ ΓΥΡΙΖΩ..."... Εκτός από την εκτέλεση της Σωτηρίας Μπέλλου και του ίδιου του συνθέτη, υπάρχει και η εκτέλεση του Στέλιου Καζαντζίδη. Μεγαλειώδης !! Αφιερωμένο στους φίλους !!!!



Σαν απόκληρος γυρίζω
στην κακούργα ξενιτιά
περιπλανώμενος, δυστυχισμένος
μακριά απ΄της μάνας μου την αγκαλιά

Κλαίνε τα πουλιά για αέρα
και τα δέντρα για νερό
κλαίω μανούλα μου
κι εγώ για σένα
που έχω χρόνια να σε δω

Πάρε Χάρε την ψυχή μου
ησυχία για να βρω
αφού το θέλησε η μαύρη μοίρα
μεσ΄τη ζωή μου να μην χαρώ


34 Comments:

Anonymous Ανώνυμος said...

Προκειται για μια δροσερη ανασα, μια χαρουμενη νοτα, μια αισιοδοξη ματια στη ζωη!
Ευχαριστουμε!

10:22 μ.μ., Οκτωβρίου 11, 2006  
Blogger Athanassios said...

Ευχαριστώ θείε... μισό να το φτιάξω ξανάκουσέ το...

10:29 μ.μ., Οκτωβρίου 11, 2006  
Blogger Athanassios said...

θείε, δεδομένο ότι δεν μας αρέσουν τα χαζοχαρούμενα τραγούδια.////
Ωραίο ζεϊμπέκικο, δεν συμφωνείς?

10:49 μ.μ., Οκτωβρίου 11, 2006  
Anonymous Ανώνυμος said...

"... μακρια απ΄της μανας μου την αγκαλια"

"...κλαιω μανουλα μου
κι εγω για σενα
που εχω χρονια να σε δω"

Καλα, ποσο χρονω ητανε οταν τογραψε?

11:37 μ.μ., Οκτωβρίου 11, 2006  
Anonymous Ανώνυμος said...

"... μακρια απ΄της μανας μου την αγκαλια"

"...κλαιω μανουλα μου
κι εγω για σενα
που εχω χρονια να σε δω"

Ρε μπας και προκειται για τη συγκρουση των γεναιων?

11:39 μ.μ., Οκτωβρίου 11, 2006  
Blogger Athanassios said...

ποιά σύγκρουση? συγκρούεται κάτι που έχει στοιχειώδη επαφή, σύγκλιση...

11:51 μ.μ., Οκτωβρίου 11, 2006  
Blogger Athanassios said...

.... αφού το θέλησε η μαύρη μοίρα μεσ' τη ζωή μου να ην χαρώ.... γειά σου Ιχνηλάτη με τα ζεΙμπέκικά σου..

11:53 μ.μ., Οκτωβρίου 11, 2006  
Blogger NinaC said...

Άιντα!

12:05 π.μ., Οκτωβρίου 12, 2006  
Blogger Athanassios said...

γεια σου Ντόλλυ με τις πενιές σου!!!

12:06 π.μ., Οκτωβρίου 12, 2006  
Anonymous Ανώνυμος said...

Οταν λες "γεια σου Ντόλλυ με τις πενιές σου!!!" εννοεις ...μ΄αυτα που γαραφει η πένα της?

12:23 π.μ., Οκτωβρίου 12, 2006  
Anonymous Ανώνυμος said...

Κι εσυ (ντολη) οταν λες "Άιντα" ενοεις Αλκ Άιντα?

12:25 π.μ., Οκτωβρίου 12, 2006  
Blogger Athanassios said...

H Ντόλλυ είναι γεννημένη για καραντουζένια... Αλ Κάιντα του γλεντιού και του πάθους...

12:38 π.μ., Οκτωβρίου 12, 2006  
Anonymous Ανώνυμος said...

Ποιο παθος, ποια καραντουζενια?

Η Ντολη ειναι ...Συνασπισμος, δηλ κολοκυθια νεροβραστα.

5:25 μ.μ., Οκτωβρίου 12, 2006  
Blogger Athanassios said...

θείε η Ντόλλυ με την κατάλληλη παρέα είμαι βέβαιος ότι δεν είναι ... κολοκύθια νερόβραστα... Αλλωστε και τον Πλανητάρχη έχει επισκεφτεί... δεν κάνεις ένα τεστ να την πας στου Λουκά???

9:16 μ.μ., Οκτωβρίου 12, 2006  
Blogger NinaC said...

@Ιχνηλάτη, μέλος του ΚΚΕ μέχρι την ίδρυση του Συνασπισμού, μέλος του Συνασπισμού στη συνέχεια, σήμερα δεν είμαι πουθενά, αλλά ψηφίζω εκεί ως "το μη χείρον βέλτιστον". Ανήκω πάντα στην Αριστερά, φύσει και θέσει.

@Θείε, αν σε βάλω κάτω θα πεθάνεις από έμφραγμα στο πρώτο 5λεπτο! 'Ακου κολοκύθια νερόβραστα! Ουστ, ραμολί!

:p

10:52 μ.μ., Οκτωβρίου 12, 2006  
Anonymous Ανώνυμος said...

Ρε συ Αθαναση, δεν το ξερεις οτι ο Πλανηταρχης και κατι τετοια ...αξιοθεατα αποτελουν ..."πραγματολογικα στοιχεια" της εκθεσης ιδεων περι ζωης και κοινωνιας των Συνα(σ)πισμενων? (οτι δηλ και η Ακροπολη για τους Γιαπονεζους).

Παλια εκανες ενα συναπισμο (καταπλασμα με συνάπι) και γινοσουνα περδικι.
Σημερα που εχει προοδευσει η ιατρικη επιστημη ουτε τ΄αρχιδια σου δε ...λεει να τριψεις με τον Αλαβανο.
Ολοι τα αποτυχημενα προσχεδια του ΚΚΕ εχουν συνασπιστει εκει μεσα, (καλυτερα να καθοντουσαν εκει που ηντουσαν και να παιρνανε και τον Κωνσταντοπ[ουλο μαζυ τους).

Καλυτερα να βαλω την καλπη στον κωλο μου παρα να ριξω μεσα ψηφοδελτιο του ΣΥΝ.

Τωρα με τη Ντολη μπορουμε να το συζητησουμε (ειναι και μεγαλη γαμω τη Βαγγελιστρα μου).

11:26 μ.μ., Οκτωβρίου 12, 2006  
Blogger Athanassios said...

Ιχνηλάτη, ωραίο αυτό περί πλειοψηφίας... μάλλον μονοκρατορία είμαστε εδώ, εκτός του θείου ίσως που δηλώνει "απεξαρτημένος της αριστεράς " !!

11:33 μ.μ., Οκτωβρίου 12, 2006  
Blogger NinaC said...

Θείε, καλά, μας είπες ότι Αριστερός δεν είσαι. Τι είσαι δεν μας έχεις πει ακόμα...

11:49 μ.μ., Οκτωβρίου 12, 2006  
Blogger σχολιαστής said...

Ωχ, σε γιάφκα συνασπιστών πέσαμε.

10:45 π.μ., Οκτωβρίου 13, 2006  
Blogger NinaC said...

Σχολιαστά, μπείτε, ρηχά είναι!

:ppp

12:27 μ.μ., Οκτωβρίου 13, 2006  
Blogger Athanassios said...

Και για να αποφεύγονται τυχόν παρεξηγήσεις, με τη λέξη μονοκρατορία εννοούσα πάντες τους αριστερούς, ανένταχτους και ενταγμένους κι όχι μόνο τους συνασπιστές.

Σχολιαστή το juke-box είναι βασικά μουσική γιάφκα...

1:22 μ.μ., Οκτωβρίου 13, 2006  
Anonymous Ανώνυμος said...

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ

Πτυχιουχος της αριστερας.

Μεταπτυχιακο στους ανεξαρτητους μεμονομενους (με ειδικοτητα στο χωρο της προοδευτικης ροκ).

Αποθεραπευμενος απο το ενοχικο συνδρομο της θρησκειας και της αριστερας (πειραζει?).

Προεδρος και Δ/νων συμβουλος στη μονοπροσωπη οργανωση για το ...Διαφωτισμο στην Ελλαδα 200 χρονια μετα (ενοχλω?).

Υποστηρικτης του "εγχειριματος Σιμητη".

Εκτιμω το Μηχαλαρο (Παπαγιαννακη).

Παω τον Μπουταρη (σταυρος στο +Νικο Φωτιου).

Βγαινω με τη Λουκια.

Γουσταρω "χειμερινους κολυμβητες"



ΥΓ
Αμα πανε καλα οι δουλειες ...τρωει και η ...Σουλα (ακομα κι αν δεν πανε καλα οι δουλειες)!!!

1:32 μ.μ., Οκτωβρίου 13, 2006  
Blogger Athanassios said...

θείε σε πολλά μονοπρόσωπα Ιδρύματα διατελείς πρόεδρος, πώς τα προλαβαίνεις?
Προοδευτικός ροκάς λοιπόν, να το έχουμε υπόψη. Οι Χειμερινοί θα είναι το επόμενο post του juke-box.

Y.Γ. Δώσε info για Φωτίου, δεν ψηφίζω Δήμο θεσ/νίκης, αλλά γνωρίζω αρκετούς ψηφοφόρους Μπουτάρη.

2:01 μ.μ., Οκτωβρίου 13, 2006  
Blogger Athanassios said...

H Λουκία, η Σούλα "γραίες" είναι?

2:05 μ.μ., Οκτωβρίου 13, 2006  
Blogger NinaC said...

Λουκία, Σούλα, Σόφη...

Ε άει σιχτίρ!

2:13 μ.μ., Οκτωβρίου 13, 2006  
Blogger NinaC said...

A! Μην ξεχάσω και τις πουτάνες!

'Αει σιχτίρ δις!

:p

2:15 μ.μ., Οκτωβρίου 13, 2006  
Blogger Athanassios said...

Ντόλλυ, μη σιχτιρίζεις, ο θείος ουδέποτε έκρυψε ότι είναι πολυγαμικός, αλλά εκεί βρίσκεται και η πρόκληση. Με τέτοιο βιογραφικό οι "νύφες" είναι λογικό να τον πολιορκούν!!!

2:20 μ.μ., Οκτωβρίου 13, 2006  
Blogger Athanassios said...

Είναι ασθενής ο θείος Ντόλλυ, έτσι πρέπει να τον συμπεριφερόμαστε...

Ξαναρωτώ... είναι γραίες η Λουκία και η Σούλα?

11:15 μ.μ., Οκτωβρίου 13, 2006  
Anonymous Ανώνυμος said...

Αν τα γεραματα ειναι ποινικο αδικημα, τοτε τα κοριτσια (Λουκια και Σουλα) ειναι πανηγυρικα ΑΘΩΑ!

11:53 μ.μ., Οκτωβρίου 13, 2006  
Blogger Athanassios said...

Τέτοια μου λες και μετά άντε να γράψω για τους Χειμερινούς κολυμβητές... πάλι με την υψηλή ραπτική θ' ασχοληθώ... φταίω εγώ που έιμαι φιλότεχνος?

12:16 π.μ., Οκτωβρίου 14, 2006  
Anonymous Ανώνυμος said...

Την αληθεια λεω (και δεν πρεπει να σε πτοει οσο σκληρη κι αν ειναι).

1:14 π.μ., Οκτωβρίου 14, 2006  
Anonymous Ανώνυμος said...

Οσο για τη Ντολη
-Το ελαχιστο κυριε προεδρε(ισοβια).



..μην κοιτας εμενα. Ειμαι δραπετης!

1:20 π.μ., Οκτωβρίου 14, 2006  
Blogger NinaC said...

o θείος said...

..μην κοιτας εμενα. Ειμαι δραπετης!


Και εγώ λέω: ήμουν σίγουρη ότι τους είχες φύγει και δεν σε είχαν απολύσει (από το άσυλο...).

Επίσης, πάψε να ασχολείσαι με γραίες ισοβίτισσες και keep up the good work (λέμε τώρα...) με αθώα πιπίνια!

1:31 μ.μ., Οκτωβρίου 14, 2006  
Anonymous Ανώνυμος said...

Loukia kai Soula 3erw ston peiraia,kati praktikes(nosokomes)..

4:52 μ.μ., Οκτωβρίου 16, 2006  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

Η Φωτό Μου
Όνομα:
Τοποθεσία: Thessaloniki, Greece

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker

SYNC BLOGS


ask2use.com: Επιτρέπεται η αντιγραφή όλου του κειμένου
ask2use.com: Δεν είναι απαραίτητη η πληρωμή
ask2use.com: Επιτρέπεται η κερδοσκοπική χρήση
ask2use.com: Υποχρεωτική η αναφορά πηγής
ask2use.com: Δεν επιτρέπεται η αντιγραφή χωρίς άδεια