Παρασκευή, Αυγούστου 31, 2007

ΒΡΑΔΙΑΖΕΙ

Mεγάλο το ποίημα του Δημήτρη Χριστοδούλου. Μελοποιήθηκε από το Μίκη Θεοδωράκη και ερμηνεύθηκε ιδανικά από τον Γρηγόρη Μπιθικώτση. Το τραγούδι ανήκει στον κύκλο τραγουδιών του μεγάλου συνθέτη "ΠΟΛΙΤΕΙΑ Β"

Ξημέρωμα σε γύρεψα
το δειλινό σε βρήκα
με την καρδιά σου μίλησα
στη μαύρη μοίρα μπήκα

Βοριάς χτυπάει την πόρτα μου
και στην ψυχή μου αγιάζι
και στα πικρά τα μάτια μου
στιγμή-στιγμή βραδιάζει

Τα μάτια σου εγύρεψα
στο φως να περπατήσω
να κάνω όνειρο γλυκό
καημούς παλιούς να κλείσω

Το τραγούδι είναι πολύ "μεγάλο" για σχόλια. Η μουσική του Μίκη επιταφιακή, σαν να συνοδεύει τους "4" που τον σηκώνουν στον ώμο για την κηδεία και .... τον πάνε. Ο στίχος του Χριστοδούλου εξαιρετικός και η ερμηνεία δωρική, αρμόζουσα απόλυτα στο "άσμα".



Το θεωρώ άκρως ερωτικό τραγούδι, αλλά ταυτόχρονα και συμβολικό στα όσα συμβαίνουν γύρω μου αυτό τον καιρό.

JUKE-BOX: Θαυμάζω το συνθέτη, που σ' αυτή την ηλικία βρήκε το κουράγιο και τη διαύγεια να κάνει δημόσια δήλωση περί " αρρωστημένων μυαλών" σε σχέση με τις φωτιές.
Στιγμή-στιγμή... βραδιάζει.....

2 Comments:

Anonymous Ανώνυμος said...

Γεια σου Αθαναση ανηψιε!
Μουχεις λειψει.

5:16 π.μ., Σεπτεμβρίου 07, 2007  
Blogger Athanassios said...

Θείε χαιρετώ...κι εγώ σε πεθύμησα, θα επανέλθουμε....

4:44 μ.μ., Σεπτεμβρίου 10, 2007  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

Η Φωτό Μου
Όνομα:
Τοποθεσία: Thessaloniki, Greece

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker

SYNC BLOGS


ask2use.com: Επιτρέπεται η αντιγραφή όλου του κειμένου
ask2use.com: Δεν είναι απαραίτητη η πληρωμή
ask2use.com: Επιτρέπεται η κερδοσκοπική χρήση
ask2use.com: Υποχρεωτική η αναφορά πηγής
ask2use.com: Δεν επιτρέπεται η αντιγραφή χωρίς άδεια