Τρίτη, Μαΐου 15, 2007

ΚΑΘΡΕΦΤΗΣ

Ο φίλος και συνεργάτης Caesar με κάλεσε να απαντήσω σ' ενα ερωτηματολόγιο, που κυκλοφορεί και παίζουν τα παιδία της μπλογκόσφαιρας......
Προσωπικές οι ερωτήσεις, λες κι απαντάμε στην υποψήφια "νύφη".... τέλος πάντων δεν γκρινιάζω, αυτοσχεδιάζω :

1.Η απόλυτη ευτυχία για σας είναι;
Ευτυχία απόλυτη δεν υπάρχει. Η ευτυχία είναι άθροισμα ευχάριστων στιγμών(ίδετε φωτό).
2. Τι σας κάνει να σηκώνεσθε το πρωί;
Τα μπινελίκια που ρίχνω στο ξυπνητήρι. « Ρίχνει τότε τιμωρία σ’ όλο το προγονικό νάχουμε την εργασία για φαί και για πιοτό (Μ. Ρασούλης)»
3. Η τελευταία φορά που ξεσπάσατε σε γέλια;

Κάθε πρωί που ο επτάχρονος ανηψιός Σταυράκης ξυπνά να πάει σχολείο και τον ακούω στις σκάλες να λέει : « γαμώ τα σχολιά σας»

4. Το βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα σας είναι;

«Ψαρίσια» ακραία ευαισθησία

5. Το βασικό ελάττωμά σας;
Ελλειψη υπομονής
6. Σε ποια λάθη δείχνετε μεγαλύτερη επιείκεια;

Στου Πάπα

7. Με ποιαν ιστορική προσωπικότητα ταυτίζεσθε περισσότερο;
Ναπολέων (πολυδιασπασμένη σκέψη και συναισθηματικός κόσμος-μ' αρέσει και η θέση που έβαζε το χέρι του)
8. Ποιοι είναι οι ήρωές σας σήμερα;
Ηρωας είναι μόνο ο σύγχρονος άνθρωπος της καθημερινότητας.

9. Το αγαπημένο σας ταξίδι;
Να βλέπω θάλασσα
10. Οι αγαπημένοι σας συγγραφείς;
Ν. Καζαντζάκης, Γ.Γ. Μαρκές
11. Ποιαν αρετή προτιμάτε σε έναν άνδρα;

Φιλότιμο
12. ... και σε μια γυναίκα;
Εχει και αρετές η γυναίκα?
13. Ο αγαπημένος σας συνθέτης;
Μίκης Θεοδωράκης και πλείστοι όσοι άλλοι
14. Το τραγούδι που σφυρίζετε, κάνοντας ντους;

Της Λαρίσης το ποτάμι που το λένε Πηνειό, αν τυχόν και δε με θέλεις κει θα πέσω να πνιγώ... ( η μάνα μου χρόνια τώρα ψιλιάζεται ότι είμαι καψούρης με Λαρισαία!!)

15. Το βιβλίο, που σας σημάδεψε;

Αλέξης Ζορμπάς

16. Η ταινία, που σας σημάδεψε;
Εντιμότατοι φίλοι μου
17. Ο αγαπημένος σας ζωγράφος;
Πικάσσο
18. Το αγαπημένο σας χρώμα;
Το κόκκινο του Θρύλου
19. Ποια θεωρείτε ως μεγαλύτερη επιτυχία σας;
Η υπομονή μου ν’ απαντώ στο ερωτηματολόγιο
20. Το αγαπημένο σας ποτό;
και οι.... κολώνιες
21. Για ποιο πράγμα μετανιώνετε περισσότερο;
Οι μετάνοιες είναι για τους αγίους
22. Τι απεχθάνεσθε περισσότερο απ' όλα;

Την υποκρισία και το νεοπλουτισμό

23. Όταν δεν γράφετε, ποια είναι η αγαπημένη σας ασχολία;
Συνοδεία μουσικής, γράφω κιόλας
24. Ο μεγαλύτερος φόβος σας;

Μη μου κλέψουν τα CD !!

25. Σε ποια περίπτωση επιλέγετε να πείτε ψέματα;
Λόγω επαγγέλματος, δεν απαντώ
26. Ποιο είναι το μόττο σας;
Ευ ζειν
27. Πώς θα επιθυμούσατε να πεθάνετε;
στη θάλασσα την κρύα να κηδευτεί.......... (Ν. Καββαδίας)
28. Εάν συναντούσατε τον Θεό, τι θα θέλατε να σας πει;
Στο καζάνι σου γρήγορα.....
29. Σε ποια πνευματική κατάσταση βρίσκεσθε αυτό τον καιρό;
Το θολωμένο μου μυαλόοοοοοοοο

JUKE-BOX: Κι επειδή χωρίς άσμα δεν γίνεται.... αφιερώνω τον "ΚΑΘΡΕΦΤΗ" των Θάνου Μικρούτσικου-Λάκη Λαζόπουλου, σε εξαιρετική ερμηνεία του Δημήτρη Μητροπάνου :
Αβάσταχτή μου ελαφρότητα
μου στέρησες του κόσμου την απλότητα
με έσπρωξες στις πόρτες του φτηνού,
εκεί που χάνει η ψυχή το νου
Αβάσταχτή μου ελαφρότητα...

Καθρέφτη, ξένος είμαι μην κοιτάς,
τα δάκρυά μου μόνο ν' αγαπάς
Καθρέφτη, όταν θα πέφτουνε στη γη
κανείς ποτέ, ποτέ κανείς να μην τα δει

Αβάσταχτή μου ελαφρότητα
μου κλείδωσες της τρέλας την ταυτότητα
μ' οδήγησες στους δρόμους του καπνού
εκεί που χάνει ο νους το νου
Αβάσταχτή μου ελαφρότητα......

Επειδή δεν έχω παρακολουθήσει ποιοί το έπαιξαν και ποιοί όχι ακόμα, όποιος/α από τους φίλους του juke-box θέλει, ας το παίξει στο blog του και να μ' ενημερώσει να το δω.

Θείε Ισίδωρε, που είσαι και σε φόρμα δεν το παίζεις μπας και σε "γυαλίσει" καμιά νύφη?

18 Comments:

Anonymous Ανώνυμος said...

Σχόλιο, στη φωτό:

ουκ εν τω πολλώ το εύ- αλλ' αν το ευ το πολύ!

(θείος Ισίδωρος; δε θυμάμαι, λόγω Αϊζενχάουερ...)

3:33 μ.μ., Μαΐου 15, 2007  
Anonymous Ανώνυμος said...

1.Η απόλυτη ευτυχία για σας είναι;
Η ευτυχια που είναι απολυτη!


2. Τι σας κάνει να σηκώνεσθε το πρωί;
Συνηθως το οτι πρεπει να παω για κατουρημα.

3. Η τελευταία φορά που ξεσπάσατε σε γέλια;
Ηταν οταν συνεβη κατι αστειο

4. Το βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα σας είναι;
Αυτό το οποιο με χαρακτηριζει περισσοτερο απ΄όλα!

5. Το βασικό ελάττωμά σας;
Ότι δειχνω τη σοφια μου

6. Σε ποια λάθη δείχνετε μεγαλύτερη επιείκεια;
Σ΄αυτά που δεν με αφορουν.

7. Με ποιαν ιστορική προσωπικότητα ταυτίζεσθε περισσότερο;
Μαλλον με τον Αρίστιππο

8. Ποιοι είναι οι ήρωές σας σήμερα;
Σημερα δεν εχω δικους μου ηρωες, παιζω με τους ηρωες των αλλων.

9. Το αγαπημένο σας ταξίδι;
Πορτ Ελιζαμπεθ (Ν. Αφρικη)- Καζαμπλανκα με αυτικινητο.

10. Οι αγαπημένοι σας συγγραφείς;
Δεν εχω αγαπηθει με κανεναν, αυτους που διαβαζω δεν γνωριζομαστε.

11. Ποιαν αρετή προτιμάτε σε έναν άνδρα;
Την ανδρικη του ιδιοτητα.

12. ... και σε μια γυναίκα;
Την γυναικεια της ιδιοτητα.

13. Ο αγαπημένος σας συνθέτης;
Δεν αγαπιεμαι με συνθετες, μονο τους ακουω.

14. Το τραγούδι που σφυρίζετε, κάνοντας ντους;
Δεν ξερω, νομιζω πως δεν τραγουδαω.

15. Το βιβλίο, που σας σημάδεψε;
Το αναγνωστικο όταν μου το πεταξε ο δασκαλος στο κεφαλι.

16. Η ταινία, που σας σημάδεψε;
Η μεταφορικη ταινια στο αεροδρομιο όταν πηγα να παρω τη βαλιτσα μου και μαγκωσε το χερι μου.

17. Ο αγαπημένος σας ζωγράφος;
Η Ελενα, αλλα μετα η συμπεριφορα της ηταν απαραδεκτη. Συμπεριφορα καριολας.

18. Το αγαπημένο σας χρώμα;
Δεν ειμαι ανωμαλος.

19. Ποια θεωρείτε ως μεγαλύτερη επιτυχία σας;
Την σημαντικοτερη.

20. Το αγαπημένο σας ποτό;
παλι τα ιδια……

21. Για ποιο πράγμα μετανιώνετε περισσότερο;
γι΄αυτό που εχει τις χειροτερες συνεπειες

22. Τι απεχθάνεσθε περισσότερο απ' όλα;
Οτι με δυσαρεστει περισσοτερο

23. Όταν δεν γράφετε, ποια είναι η αγαπημένη σας ασχολία;

24. Ο μεγαλύτερος φόβος σας;
Αυτος που δεν μπορω να ελεγχω

25. Σε ποια περίπτωση επιλέγετε να πείτε ψέματα;
Οπου εκτιμω ότι απαιτουνται

26. Ποιο είναι το μόττο σας;
Εξαρταται από την περισταση

27. Πώς θα επιθυμούσατε να πεθάνετε;
Δεν θα επιθυμουσα να πεθανω.

28. Εάν συναντούσατε τον Θεό, τι θα θέλατε να σας πει;
Δεν μ΄αρεσει να κανω υποδειξεις στους αλλους τι θα μου πουνε.

29. Σε ποια πνευματική κατάσταση βρίσκεσθε αυτό τον καιρό;
Αυτή που προκυπτει από τις απαντησεις μου.

6:49 μ.μ., Μαΐου 15, 2007  
Blogger Athanassios said...

Καλυβάρχη σαν να ζαλίστηκες και μπέρδεψες τα πολλά και τα ευ.... χαλάλι σου....

Θείε,θα σχολιάσω ...
4. Η ασάφεια ερμηνεύεται σε πολυδιάσπαση?
7. Είχα την εντύπωση ότι ταυτίζεσαι με τον Δέκιο.... ο Αρίστιππος πώς μας προέκυψε????? Τις ει?
12. Ευχαριστώ που απάντησες στην ερώτηση μου.
17. Η Ελενα η καργιόλα τι θέματα ζωγράφιζε?
23. Η μη απάντηση της ερώτησης εσκεμμένη?

Μ' αυτές τις απαντήσεις τόσο εγώ, όσο και συ, σε νύφη δεν ελπίζουμε, μόνο σε καμιά μουρλή....

9:38 μ.μ., Μαΐου 15, 2007  
Anonymous Ανώνυμος said...

Θαναση,
4 ακριβολογω.

7 Αριστιπος εστι ο φιλοσοφος του Ηδονισμου (Πλακα εκανα ομως, σ΄αυτο το θαμα ειμαι με τον Επικουρο).

12 Δικη μου ευχαρηστηση.

17 Πινακες.

23 Μου διεφυγε.

12:23 π.μ., Μαΐου 16, 2007  
Blogger Athanassios said...

4.Αφού ακριβολογείς δεν λεω τίποτα
7. Ο Αριστιππος είπε μεγάλες κουβεντες παντως...περί ηδονής
Ο Επίκουρος τι σκατά είπε? δεν θυμαμαι κι είναι αργά να ψάχνω
23. Ν' απαντησεις για το fair play
20. κολώνιες ή ωριλάς?

12:53 π.μ., Μαΐου 16, 2007  
Blogger Athanassios said...

* 17.... δεν με ικανοποίησε η απάντηση

12:55 π.μ., Μαΐου 16, 2007  
Anonymous Ανώνυμος said...

7 Περι "κατατηματικων" και "κατα κινησιν" ηδονων.

23 γυρναω στις πουτανες

20 ωριλάς

17 ανθρωπους, λουλουδια, πουλια, μια φορα ειχε ζωγραφισει κι ενα βουλιαγμενο καϊκι.

1:29 π.μ., Μαΐου 16, 2007  
Anonymous Ανώνυμος said...

"καταστηματικων"

1:30 π.μ., Μαΐου 16, 2007  
Blogger Athanassios said...

7. Καταστηματικών και κατά κίνησιν ηδονών !!!! Βαθύς ο Επίκουρος, σύστησε μου κανα book του να εντρυφήσω κι εγώ....
Φαντάζομαι οι πρώτες αναφέρονται σε πήδημα σε εργασιακούς χώρους και οι δεύτερες στην ύπαιθρο, δρόμους κλπ.. Επικουρικά το αναφέρω!!

17.ευαίσθητη ψυχή,αφού ζωγράφιζε βουλιαγμένα καίκια και λουλουδάκια.
Δεν διάβαζε ή δεν εφήρμοζε τα του Επίκουρου και την αποκαλείς καργιόλα?

2:35 μ.μ., Μαΐου 16, 2007  
Anonymous Ανώνυμος said...

"Κατα κινησιν" ηδονες προτασιακή λογική που σε πανε ....γαμιωντας!

"Καταστηματικες" ειναι οι ηδονες κατα τας οποιας το κερδος που προκυπτει απο αυτες ειναι μεγαλυτερον του κοστους και το οποιον αυτο κερδος προσποριζεται το μαγαζι της ανθρωπινου υπαρξεως!

(σε παγκοσμια πρωτη ελευθερη, αλλα επακριβη, αποδωση νοηματων του Επικούρου απο τον θειον)

Δια βιβλιογραφιαν θα κοιταξω αμα τη επανοδω μου οικαδε και ουτωκαθεξής !

4:45 μ.μ., Μαΐου 16, 2007  
Anonymous Ανώνυμος said...

Η πρωτη φραση ειναι θυμα του δαιμονος του κοπυπεϊστ!

17 διοτι ολη μερα ητανε επανω στο κρεβατι.


*


Η Σιτρονελα που ειναι, γιατι δεν απαντα εις τα αγωνιωδη ανωτερω ερωτηματα?

4:52 μ.μ., Μαΐου 16, 2007  
Blogger Caesar said...

Και οι περισσότερες απαντήσεις στο πνεύμα των "Εντιμότατων φίλων" ;)))
Πράγματι, από τα κινηματογραφικά διαμάντια, φίλτατε Αθανάσιε !
Με την πρώτη ευκαιρία θα το αναρτήσουμε ως θέμα.
Ο δυϊσμός θείου & ανηψιού φοβερός !
Νάμαστε καλά :)

9:54 μ.μ., Μαΐου 16, 2007  
Anonymous Ανώνυμος said...

AVE Καίσαρ!!!

Θειος και Ανηψιος (Ανηψιος και Θειος) σε χαιρετουν!

11:58 μ.μ., Μαΐου 16, 2007  
Blogger Athanassios said...

θείε, επειδή δεν κατανοώ τα οικονομικά,το γεγονός ότι ήταν όλη μέρα στο κρεββάτι την καθιστά καργιόλα, ή γιατί πτώχευσε το κατάστημα??? (επικουρικώς πάντα...)

Η Citronella ρώτησες αν έχει διαβάσει Επίκουρο για να τοποθετηθεί?

Caesar,ευχαριστώ που μας έδωσες την ευκαιρία να κάνουμε ένα γόνιμο διάλογο με το θείο και να γνωρίσουμε τους ηδονο-φιλοσόφους..
Η ταινία πράγματι αξίζει αφιερώματος.... η σκηνή με τα χαστούκια ας πούμε στο τρένο μου έχει μείνει αξέχαστη...χαχαχα

12:02 π.μ., Μαΐου 17, 2007  
Blogger Athanassios said...

Εχω πεθάνει στο γέλιο.. ιδού αποφθέγματα του Αρίστιππου http://www.mousa.gr/html/aristippos.html

12:12 π.μ., Μαΐου 17, 2007  
Blogger Athanassios said...

Κορυφαίο : " Η ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΗΔΟΝΗ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΜΟΝΗ ΤΗΣ ΕΠΙΘΥΜΗΤΗ, Η ΕΥΔΑΙΜΟΝΙΑ ΟΧΙ ΑΠΟ ΜΟΝΗ ΤΗΣ, ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΙ ΜΕΡΟΥΣ ΗΔΟΝΕΣ"

12:14 π.μ., Μαΐου 17, 2007  
Blogger Athanassios said...

και συνεχίζει ο πάνσοφος....

Η ΗΔΟΝΗ ΕΙΝΑΙ ΚΙΝΗΣΗ ΛΕΙΑ ΚΑΙ Ο ΠΟΝΟΣ ΤΡΑΧΕΙΑ

τραχειοκτομή ο Αρίστιππος... το νέο μου ίνδαλμα!!

12:17 π.μ., Μαΐου 17, 2007  
Anonymous Ανώνυμος said...

Τα καλα του ομως δεν ειναι αυτα!
Παρε!
"Ακομη κι αν καταργηθουν ολοι οι νομοι, θα ζουμε με το ιδιο τροπο!"

Τι λεει ρε το μεγα ατομο, το μεγα φρικιο?


"Δεν αγωνιουμε ολοι για την ιδια ψυχη!"

Χαχαχαχαχα!

2:30 μ.μ., Μαΐου 17, 2007  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

Η Φωτό Μου
Όνομα:
Τοποθεσία: Thessaloniki, Greece

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker

SYNC BLOGS


ask2use.com: Επιτρέπεται η αντιγραφή όλου του κειμένου
ask2use.com: Δεν είναι απαραίτητη η πληρωμή
ask2use.com: Επιτρέπεται η κερδοσκοπική χρήση
ask2use.com: Υποχρεωτική η αναφορά πηγής
ask2use.com: Δεν επιτρέπεται η αντιγραφή χωρίς άδεια