Δευτέρα, Μαρτίου 19, 2007

ΣΤΟΝ ΑΣΤΕΡΙΣΜΟ ΤΩΝ ΙΧΘΥΩΝ



Μια και χθες είχα τα γενέθλια μου (μη ρωτήσετε πόσα, η απάντηση είναι : ΠΟΛΛΑ !!), είπα ν' αφιερώσω ένα ποστ στον αστερισμό μου, το ζωδιό μου.
Μια και είμαι full-ιχθείς, με ωροσκόπο ιχθύ, το ύδωρ παίζει σημαντικότατο ρόλο στη ζωή μου, κάθε τι σε υγρή μορφή μάλλον. Γι αυτό, στην υγειά μας μ' ενα καλό κρασάκι κι ένα ωραίο τραγουδάκι του Μανώλη Ρασούλη σε μουσική της Βασως Αλαγιάννη, το είπε ο Νίκος Παπάζογλου:

ΥΔΡΟΧΟΟΣ

Μπαίνουμε στον Υδροχόο
και θ' ανάψουνε φωτιές
οι καιροί νερό θα φέρουν
έτσι λεν αυτοί που ξέρουν
κι όμως θα καούν καρδιές (* juke-box : άντε να έλθω ως πυροσβέστης με τη μάνικα!!)

Όλα τριγύρω αλλάζουνε (* juke-box : Η ρευστότης του ύδατος....)
κι όλα τα ίδια μένουν
κι εμένα τα χεράκια της
με λύνουν
και με δένουν (* juke-box : και το ύδωρ μόνο κύκλους κάνει μου φαίνεται)

Μπαίνουμε στον Υδροχόο
και θα φύγουν οι Ιχθείς
έτσι ήτανε γραμμένα
μέσα στ΄άστρα τα σβησμένα
που' χα δει στα μάτια της (*juke-box: ή σβησμένα ή αναμμένα τα δεις, οι Ιχθείς θα φύγουν).

JUKE-BOX : Κατά καιρούς μου έχουν πει πολλά για το ζώδιο, αλλά δεν τα θυμάμαι. Λένε πάντως οι ειδήμονες φίλες μου, ότι είμαι αντιπροσωπευτικό δείγμα του ζωδίου. Κάποιες μάλιστα μου ανέλυσαν και με ποια ζώδια είμαι "συμβατός" , ούτε κι αυτά τα θυμάμαι.... άμα ψαχνουμε και το ζώδιο στις γυναίκες, χαθήκαμε.....

10 Comments:

Anonymous Ανώνυμος said...

Να τα εκατοστήσεις, Αθανάσιε!

10:09 μ.μ., Μαρτίου 19, 2007  
Blogger Caesar said...

Φίλτατε Αθανάσιε,
πολύχρονος, όλα τα καλά του κόσμου εύχομαι :)

ΥΓ:
δεν ξέρω αν είναι τυχαίο αλλά οι λέξεις που σκέφθηκες, [φυσάει, λεμονιά, αμμοχάλικο, καράβι,ζεϊμπέκικο] εμπεριέχονται όλες στον καταπληκτικό "Αλέξη Ζορμπά" του Ν.Κ.
οπότε δεν μπορεί πλέον να γραφτεί κάτι καλύτερο ;))

10:57 μ.μ., Μαρτίου 19, 2007  
Anonymous Ανώνυμος said...

Να σου ευχηθώ και εγώ να τα εκατοστήσεις!
Να, λοιπόν, που περνώντας τα χρόνια ξεχνάμε
ό,τι μας ήταν αδιανόητο στο παρελθόν.......
Σου αφιερώνω, αντί για τραγούδι, τον στίχο του Ελύτη ''ο χρόνος γλύπτης των ανθρώπων παράφορος''.
Υ.Γ.Μην ρωτήσεις ποια ''εγώ'',γιατί θα εκτεθούμε τοις πασι !
Αντί υπογραφής λοιπόν,
Η Μαρίνα των βράχων.

11:37 μ.μ., Μαρτίου 19, 2007  
Blogger Athanassios said...

Πάνο ευχαριστώ για ευχές, να είσαι καλά...

caesar,ευχαριστώ και σένα, οι λέξεις τυχαίες ήταν, ο Ζορμπας είναι από τα πολυαγαπημένα μου αναγνωσματα, μουσική και ταινία, ίσως αν το ψάξουμε να βρούμε σχέση, αλλά πού να ψαχνουμε τώρα....

Ερχομαι και στα δύσκολα τώρα...
Μαρίνα των βράχων, ο χρόνος είναι παράφορος γλύπτης, όσο και το νερό... ελπίζω να μην είμαστε σταλαγμίτες πλέον...
Ευχαριστώ για ευχές και δεν ρωτώ τίποτα...τα έγραψα στο σχολιασμό του άσματος...

12:20 π.μ., Μαρτίου 20, 2007  
Blogger oistros said...

Πολύχρονος να 'στε!
Και μιάς και πιάσατε τους στίχους να θυμάστε και το "όσο μεγαλώνουμε, όμορφα παλιώνουμε".

9:31 μ.μ., Μαρτίου 20, 2007  
Anonymous Ανώνυμος said...

Ελα ρε Θαναση, χρονια πολλα ρε ανηψιε και οπως ειπαμε
"Πολυχρωμος και εντυχισμενος".
Γιατι δεν ποσταρεις/κερνας και καμια ωραια Φωτο τους επισκεπτες σου?

6:19 μ.μ., Μαρτίου 21, 2007  
Blogger Athanassios said...

Οίστρε, ευχαριστώ, ευγενέστατη η παρηγοριά σου δεν λέω...

Θείε, ευχαριστώ,εντοιχισμένος αλλά ουχί μαντρωμένος...
Εχουμε παρασοβαρέψει μου φαίνεται, θα ρίξω καμιά υψηλή ραπτική πάλι μου φαίνεται... έχεις δίκιο

9:40 μ.μ., Μαρτίου 21, 2007  
Blogger ci said...

Χρόνια Πολλά, Καλά, και τραγουδιστά!:)

1:20 π.μ., Μαρτίου 22, 2007  
Blogger Athanassios said...

Citronella,ευχαριστώ, όσο για το "τραγουδιστά" ...ούτε λόγος...

7:18 μ.μ., Μαρτίου 22, 2007  
Blogger σχολιαστής said...

Θανάση, ότι επιθυμείς να σου προκύπτει.

10:21 μ.μ., Μαρτίου 22, 2007  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

Η Φωτό Μου
Όνομα:
Τοποθεσία: Thessaloniki, Greece

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker

SYNC BLOGS


ask2use.com: Επιτρέπεται η αντιγραφή όλου του κειμένου
ask2use.com: Δεν είναι απαραίτητη η πληρωμή
ask2use.com: Επιτρέπεται η κερδοσκοπική χρήση
ask2use.com: Υποχρεωτική η αναφορά πηγής
ask2use.com: Δεν επιτρέπεται η αντιγραφή χωρίς άδεια