Τρίτη, Νοεμβρίου 07, 2006

ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΜΕ ΤΟΝ SIR


Juke box : Καλησπέρα σας κύριε Μπιθικώτση. Συγγνώμη που σας ενοχλώ στο διάλειμμα σας, αλλά ήθελα πολύ να σας γνωρίσω.

Sir : Καλώς τον, δεν ενοχλείς. Κάτσε. Σαλονικιός είσαι? τι δουλιά κάνεις?

juke-box : Από' δω είμαι, δικηγόρος, αλλά μ' αρέσει η μουσική και σας θαυμάζω.

Sir : Γυναίκααα (έρχεται η σύζυγος-κάθεται δίπλα του), έλα να σου γνωρίσω ένα δικηγόρο που ήλθε να μ' ακούσει (ανταλάσσουμε χειραψία με τη σύζυγο). ΄Επρεπε να είχα μάθει περισσότερα γράμματα......
Δεν μου λες, μ' έχεις ξαναδεί να παίζω μπουζούκι?

juke-box : Ομολογώ πως όχι. Πρώτη φορά σας βλέπω σε μαγαζί, σας έχω δει σε συναυλίες. Μπουζούκι τώρα που το λέτε σας έχω δει να παίζετε σε κάποιες ελληνικές ταινίες...... θυμάμαι
" του Βοτανικού ο μάγκας"...

Sir : Μεγάλο τραγούδι.... σ' αρέσει?

Juke-box: ........... φυσικά...... Μεγάλα τραγούδια είπατε με το Μίκη, τον Ξαρχάκο, το Μούτση, το Χατζιδάκη, μ' όλους..... είμαι περίεργος να ρωτήσω... όταν κάνατε πρόβες με το Μίκη το " ΑΞΙΟΝ ΕΣΤΙ" και σας άκουσε να λέτε το " Της δικαιοσύνης ήλιε νοητέ" , πρέπει να έμεινε άναυδος με την ερμηνεία σας, τι σας είπε?

Sir : Tα έλεγα με μία αυτά, ωραία τραγούδια, αλλά να σου πω κάτι? Είμαι Ξαρχακικός.

juke-box : Θαυμάζω τον Ξαρχάκο και πράγματι νομίζω ότι ερμηνεύσατε ιδανικά τα τραγούδια του. Ξέρετε ο Ξαρχάκος έβγαλε καινούριο δίσκο " ΤΑ ΚΑΤΑ ΜΑΡΚΟΝ" , τα λέει ο Νταλάρας. Δεν θα ' πρεπε να τα πει ο Μπιθικώτσης αυτά?

Sir : Καλός είναι ο Νταλάρας, αλλά είναι κάπως..... Δεν μου λες, λένε τίποτα τα τραγούδια? Δεν παρακολουθώ, δεν τα ξέρω.

juke-box : Λίγο υποτονικά τα βρίσκω, αλλά νομίζω, αν τα λέγατε εσείς θα ήταν αλλιώς ενορχηστρωμένα. Κρίμα που δεν έχω την κασέτα στο αυτοκίνητο να σας τη δώσω να τ΄ακούσετε.

Sir : Φέρτην αύριο στο Μακεδονία Παλάς, εκεί μένω, έλα να τ΄ακούσουμε παρέα, να πιούμε καφέ

Juke-box : .................. εντάξει...

Sir : (πιάνει το μπουζούκι).... Θες να σου παίξω το καλύτερο μου τραγούδι?

Juke-box : ................. Τιμή μου.

Sir : (παίζει και σιγοτραγουδάει με σεγκόντο της συζύγου ,της αφεντιάς μου και του φίλου μου Βασίλη που είχε έλθει μαζί μου , στο ρεφραίν)

" Ο ΕΡΩΤΑΣ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ ΓΙΑ ΔΥΟ
" :
Ο έρωτας γεννήθηκε για δύο
και τρίτος δεν χωράει μες στους δυό
γι' αυτό απ' τη ζωή σου εγώ θα φύγω
Ο τρίτος φέρνει πάντα χωρισμό

Αγάπη μου γι' αυτό
θα κλάψουμε κι οι δυό
αφού ήτανε της μοίρας μας γραφτό
Ο έρωτας γεννήθηκε για δύο
Ο τρίτος φέρνει πάντα χωρισμό

Στο δρόμο της ζωής μου ήρθες βράδυ
για σένα και για μένα είναι αργά
και φύγε όπως ήρθες στο σκοτάδι
πριν έρθει στις καρδιές μας συμφορά

* JUKE-BOX

Η συζήτηση, είναι πραγματική και τη μετέφερα από μνήμης, βέβαια. Εγινε την Πρωτομαγιά του 1994 στο υπόγειο του μαγαζιού VOLTAGE, που βρίσκονταν κοντά στο Πανεπιστήμιο (οδός Μελενίκου), γνωστό περισσότερο, γιατί από κει ξεκίνησαν οι ΑΓΑΜΟΙ ΘΥΤΕΣ. Είχε έλθει για λίγες εμφανίσεις ο Sir και μάλιστα αυτή ήταν η τελευταία μέρα. Το μαγαζί δεν υπάρχει πλέον.
Ημουνα με φίλους κάπου στο Νομό Πέλλης (Πρωτομαγιά γαρ) και παρά τις αντιρρήσεις τους, τους έπεισα και ήλθαμε το βράδυ να πάμε στον Μπιθικώτση. Ηταν η τελευταία του εμφάνιση σε μαγαζί. Δεν είχε κόσμο. Κάτσαμε πρώτο τραπέζι. Ο Sir, κάθονταν στη μέση της ορχήστρας κι έπαιζε μπουζούκι. Κάποια στιγμή, του ζήτησα το " ΜΕΡΑ ΜΑΓΙΟΥ" του Μίκη, σε ποίηση Ρίτσου. Μου λέει : " δύσκολα μου βάζεις...." , " το καλεί η μέρα" , του απάντησα. Είπε κα 'να δυό άλλα και το ρίχνει...... Μαγικό.... Η συζήτηση ακολούθησε στο διάλειμμα της παράστασης.

Την επόμενη μέρα δεν κατάφερα να πάω στο ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΠΑΛΑΣ, με την κασέτα. (Φταίει ο κοντός Σκωτσέζος που τον λένε CHIVAS).
Η εντύπωση μου από τον Sir, με τρεις λέξεις : Σεμνός, λαϊκός και μεγαλοπρεπής (όπως όλοι οι αυθεντικοί Sirs). Αιωνία του η μνήμη !!!!

9 Comments:

Blogger ci said...

Sir, Voltage.. ευχαριστώ για το μουσικό- νοσταλγικό ταξίδι.
(Και μετά τα ξενύχτια, πάντα το Εγνατία 406!)

11:06 μ.μ., Νοεμβρίου 07, 2006  
Blogger Athanassios said...

Πάνο, o Sir μας έμαθε πολλά, όχι μόνο να τραγουδάμε....

Citronella,τον Sir δεν θα τον ξεπετάξω έτσι. Το ποστ αυτό είναι το πρώτο μιας σειράς 2-3 που θ' ακολουθήσουν.... φυσικά θ' αναφερθώ και στο Εγνατίας 406 !!

11:17 μ.μ., Νοεμβρίου 07, 2006  
Anonymous Ανώνυμος said...

Θα επανελθω, δεν πεθανα.

9:26 μ.μ., Νοεμβρίου 08, 2006  
Blogger Athanassios said...

Kαλώς το θείο... Εξοχή με τη καινούρια θεία ήσουν?

9:35 μ.μ., Νοεμβρίου 08, 2006  
Blogger σχολιαστής said...

Θανάση, ζημιάρικο το civas. Εχασες την ευκαιρία να πιείς καφέ με το sir.

Θείο, στα ανήψια σου έχει πέσει φυλοξύρα. Λαμπρούκος, Πάνος, Ιχνηλάτης. Κάνε ενα ευχέλαιο σα μεγαλύτερος.

10:48 μ.μ., Νοεμβρίου 08, 2006  
Blogger Athanassios said...

Σχολιαστή, έτσι είναι...
Οσο για τη φυλλοξήρα, μάλλον μας καταράστηκαν οι Γέροντες... τόσο που τους μελετούσε ο θείος, μας ρίξαν κατάρες να φαν' κι οι κότες!!
Θείε, ευχέλαιο κατεπειγόντως !!

10:52 μ.μ., Νοεμβρίου 08, 2006  
Anonymous Ανώνυμος said...

Αγαπημενα μου ανηψουδια
κατ αρχη να πομε μια κουβεντα για τον Sir: Μεγας!
Αυθεντικος κι ειναι ωραιος ρε πεδιμου.
Ουτε "ποιοτητικος" ουτε ...τ΄αρχιδια μου κουνιουνται...και τετοια.
Παει αυτο.

Με τη θεια σας εχει πεσει πολυ δουλεια καθοτι εμπιπτουμε στο μαθηματικο τυπο
*ΗΘ Χ 2 + 9 = ΗΘ**

ΗΘ*=ηληκια θειας
ΗΘ**=ηληκια θειου

Οπως καταλαβεναιτε προκεται για ενα πολ δυσκολο μαθηματικο μοδέλο (ΣΩΣΤΟς ΚΙ Ο ΤΟΝΟς) σχεσεων με αποτολεσμα να εχω εξαφανιστει, ενω οταν ημουνα στην ηληκια σας ηθελα τρεις τετοιες θειες την ημερα κι ...εδινα και ρεστα (στο μαγαζι του πατερα μου, θεοσχωεστονε)!
Επειδη ομως η ζωη περνα και χανετε (χανετε-χνεται), αυτα δεν ειναι να τα αφηνει κανεις καθοτι σε καμια δεκαρια χρονια θα φτασουμε στο σημειο να παρακαλαμε τη Ντολη κι αυτη να μη μας θελει!!!

Γιαυτο ανηψιε Πανο ασε τα βουνα και τις καλυβες και κατεβα κατάκαμπα εδω που παιζεται η μπαλα!
Αυτα προς ωρας και θα επανελθω αμα κατακατσει το πολυ ξυδι διοτι μας ποτησανε φαρμακια οι καργιοληδες τωρα τα γραμματα στα πληκτρα αλλαζουνε συνεχως θεσεις.την εξισωση παντως την λυσαμε σωστα,ποσο χρονω ειναι?

7:19 μ.μ., Νοεμβρίου 09, 2006  
Blogger Athanassios said...

θείε, θα συμπαρασταθώ στη σούρα μ' ένα έκτακτο post...
Η ηλικία της θείας 27.... χαχαχα... και δεν μιλας με τον Ευκλείδη βέβαια..!!
Κάνε μας κανένα προξενιό, μην είσαι μοναχοφαγάς !!

10:35 μ.μ., Νοεμβρίου 09, 2006  
Blogger NinaC said...

τς τς τς.... Η Ντόλλυ δεν σας θέλει ούτε και τώρα, θείε. Τι να σας κάνει? Να σας περνάει τον καθετήρα?

Έλεος...

12:03 π.μ., Νοεμβρίου 14, 2006  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

Η Φωτό Μου
Όνομα:
Τοποθεσία: Thessaloniki, Greece

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker

SYNC BLOGS


ask2use.com: Επιτρέπεται η αντιγραφή όλου του κειμένου
ask2use.com: Δεν είναι απαραίτητη η πληρωμή
ask2use.com: Επιτρέπεται η κερδοσκοπική χρήση
ask2use.com: Υποχρεωτική η αναφορά πηγής
ask2use.com: Δεν επιτρέπεται η αντιγραφή χωρίς άδεια