Σάββατο, Δεκεμβρίου 16, 2006

ΣΤΟ ΣΤΑΘΜΟ ΤΟΥ ΜΟΝΑΧΟΥ

Εποχή για ταξίδια τα Χριστούγεννα....θυμήθημα τα Χριστούγεννα του 1979.... πήγα να βρω έναν έρωτα σην Αυστρία... ήμουν μόλς 17,5 χρόνων... έφυγα με το τρένο... " ξένος μέσα στα ρούχα μου και στο κορμί μου ξένος", το περίφημο " ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ" , 48 ώρες έκανε Θεσσαλονίκη- Σάλτζμπουρκ.... κι απο κει άλλες δυό ώρες για το Linz.... έφτασα την τρίτη μέρα, αφού στο μεταξύ με κλέψανε στο τρένο και δεν ήξερα καν που πάω και τι θα βρω..
Εφτασα.... ξημερώματα... μαύρος σαν τον καρβουνιάρη... Το πλάσμα ήταν εκεί βέβαια και με περίμενε... θυμάμαι την εικόνα, που μπήκα να πλύνω τα χέρια μου και κοιτούσε κρυφά από τη μισάνοιχτη πόρτα του μπάνιου... ήθελε μάλλον να διαπιστώσει κι αυτή ότι ήμουν πραγματικός....

Tα θυμάμαι κι αφιερώνω το τραγούδι στους δυό φίλους του juke-box, Βαγγέλη από την Αυστρία και Γιώργο από τη Γαλλία, που ανακάλυψαν, μέσω internet, το juke-box.
" ΣΤΟ ΣΤΑΘΜΟ ΤΟΥ ΜΟΝΑΧΟΥ"....
Το τραγούδι έγινε επιτυχία το 1970 με τον Στράτο Διονυσίου... Ακούγεται σε ζωντανή ηχογράφηση με τον Ακη Πάνου από το δίσκο " ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ"

Στο σταθμό του Μονάχου που με πέταξε... άχου
η μαύρη μοίρα μου, μάνα κακομοίρα μου

'Οπου να' ναι σουρουπώνει το "ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ" θα φτάσει
να ' ταν και να κατεβάσει έναν φίλο ή γνωστό

Στο σταθμό του Μονάχου που με πέταξε ... άχου....
η μαύρη μοίρα μου, μάνα κακομοίρα μου...

Κάθε άνθρωπος και γλώσσα, ποιον εξέρω, ποιός με ξέρει,
αφιλόξενα τα μέρη, παγωμένες οι καρδιές...

Στο σταθμό του Μονάχου, που με ξέχασε.... άχου
η μαύρη μοίρα μου, μάνα κακομοίρα μου....

Δίπλα μου λαγοκοιμάται ένας χίππυ πεινασμένος,
ένας νέγρος μεθυσμένος, τα ναυάγια σωρό

Στο σταθμό του Μονάχου, που με ξέχασε άχου
η μαύρη μοίρα μου, μάνα κακομοίρα μου.

Καλές γιορτές παιδιά.... !!

9 Comments:

Blogger σχολιαστής said...

Θανάση, καλές γιορτές.

Θείε Ισίδωρε, λύσε τα τεχνικά προβλήματα και κόπιασε και απο την καλύβα του Πάνου. Μας έλειψαν οι ανορθογραφίες σου.

9:55 π.μ., Δεκεμβρίου 16, 2006  
Blogger Athanassios said...

σχολιαστή καλές γιορτές και σε σένα. Ο Θείος είπαμε έχει σοβαρότερες ασχολίες!!!

Ιχνηλάτη, δεν μας είπες? ήταν αληθινή?

Καλές γιορτές φίλε...

2:33 μ.μ., Δεκεμβρίου 18, 2006  
Blogger Athanassios said...

Εδώ Πάνο μου ξομολογούμαστε έρωτες εγώ κι ο Ιχνηλάτης και συ κόλλησες στους στίχους του άσματος???

Ο Δήμαρχος καλώς να ορίσει..θα τον υποδεχθούμε...

11:22 μ.μ., Δεκεμβρίου 18, 2006  
Anonymous Ανώνυμος said...

καλά Χριστούγεννα και ονειροστόλιστο το 2007!


...Δηιάνειρα

2:28 π.μ., Δεκεμβρίου 19, 2006  
Blogger Athanassios said...

Δηιάνειρα ευχαριστώ για ευχές και συ ό,τι επιθυμείς...καλές γιορτές.

2:08 μ.μ., Δεκεμβρίου 19, 2006  
Blogger ci said...

Μοναδική ερμηνεία, μοναδικό τραγούδι, νομίζω πως όσοι έχουν κάνει το ταξίδι με το Ακρόπολις έστω και μια φορά το θεωρούν ..ύμνο!!
Καλές Γιορτές:))

1:54 μ.μ., Δεκεμβρίου 22, 2006  
Blogger Athanassios said...

Citronella, το ταξίδι με το ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ, ήταν πράγματι ξεχωριστή εμπειρία.Μια φορά θυμάμαι είχαμε μείνει καρφωμένοι στα ελληνο-σερβικά σύνορα 8,5 ώρες... είμασταν 5 στο κουπέ, αγοράσαμε ένα ΜΕΤΑΧΑ στα σύνορα και αναμένοντας...το ξεφτυλίσαμε...

Καλές γιορτές και πάλι...

2:36 μ.μ., Δεκεμβρίου 22, 2006  
Anonymous Ανώνυμος said...

φιλε με το ακροπολις ο παππους μου ανεβοκατεβαινε αθηνα-μοναχο απο το 62 εως το 74.δουλευε ηλεκτρολογος στη ΜΑΝ,τι να λεμε τωρα απειρες ιστοριες

2:46 μ.μ., Απριλίου 08, 2008  
Anonymous Ανώνυμος said...

em vevaia,mono kamia apelpismeni kseni tha kathotane se esas aplytoi!

6:01 μ.μ., Σεπτεμβρίου 02, 2010  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

Η Φωτό Μου
Όνομα:
Τοποθεσία: Thessaloniki, Greece

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker

SYNC BLOGS


ask2use.com: Επιτρέπεται η αντιγραφή όλου του κειμένου
ask2use.com: Δεν είναι απαραίτητη η πληρωμή
ask2use.com: Επιτρέπεται η κερδοσκοπική χρήση
ask2use.com: Υποχρεωτική η αναφορά πηγής
ask2use.com: Δεν επιτρέπεται η αντιγραφή χωρίς άδεια