Παρασκευή, Δεκεμβρίου 22, 2006

ΤΟ ΒΑΛΣ

Είχαν περάσει κιόλας 20 χρόνια από τότε....
Χριστούγεννα 1999, το ξέθαμμα σε κάποια ηλικία γίνεται σπορ...
Δεν ήξερα που είσαι, τι ζωή κάνεις, 20 χρόνια δεν είχα καμιά επαφή...
Αεροπλάνο κι ένα τρένο μ' έφρε πάλι.... όχι το ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ...... γέρασα πολύ για τέτοιες περιπέτειες...
Φορτώθηκα δώρα, λες κι ήθελα να εξαργυρώσω 20 χρόνια και κείνο το τελευταίο γράμμα σου με το φύλλο λεβάντας μέσα....
Ξανθό το μαλλί και πολύ μακρύ.... σε ρώτησα...μου δίνει δύναμη, είπες....
Δυνατή παρά το καραβοτσάκισμα που σου επιφύλαξε η ζωή...
Εφτιαχνες ωραία πράγματα ξανά,το είχες στο αίμα σου, σε αντίθεση με μένα που οι κατασκευές δεν ήταν ποτέ το φόρτε μου...
Πάλι με κυττούσες με κείνο το φοβερό βλέμμα... δασκαλίστικο κι αυστηρό.... θηλυκό Μέτερνιχ σ' αποκάλεσα....
Είσαι πραγματικός? είσαι ειλικρινής? τι γυρεύεις εδώ? Μ' αρέσει που ξανάρθες, αλλά έχω τις γάτες μου πλέον....
Δεν είχα απαντήσεις....
Ενα βαλς θέλω να χορέψουμε ψέλισα... είμαι και γαμω-χορευτής, δεν έχω την παιδεία σου στα πιάνα και στους χορούς....
Ο Στράους μου πέφτει βαρύς, έφερα ένα του Πέτρου Βαγιόπουλου, σε στίχους του φίλου μου, του Μανόλη Ρασούλη....
Ηλθα να χορέψω ένα βαλς και θα φύγω.....


Σου άρεσε το τραγούδι, θύμωσες όμως... δεν το χορέψαμε ποτέ...

ΤΟ ΒΑΛΣ

Ο παγωμένος Δούναβης της καρδιάς μου
σταμάτησε ξαφνικά να κυλά.
Τα νερά του δεν πήγαιναν πουθενά.
Κι ό,τι αγάπησα και μ' αγάπησε,
νόμισα πως χάθηκε στα σκοτεινά και παντοτινά

ώσπου ξανάρθες και μου' δωσες το χέρι
Ελα, προστάζεις, η αγάπη είναι φωτιά.

Τη ζωή μου θύμισες και να 'ταν μόνο ετούτο
μ' έσυρες κι αρχίσαμε τους κύκλους του χορού
και το βαλς σαν βάλσαμο το νιώθω μεσ' το αίμα
σαν κραυγή του θάνατου, σα γέλιο ενός μωρού

Κι έτσι θα μείνω ζωντανός
ως το τέλος Δεκέμβρη του ΄99, μεσάνυχτα ακριβώς,
να κρατήσω τον όρκο που έχω δεθεί
το βαλς που σου υποσχέθηκα
και να υπάρχει μόνο αυτή η στιγμή, η ιερή στιγμή που....

νιώθω σαν φλόγα καθώς σε στροβιλίζω,
ρόδο που καίει, φωτίζει όλη τη γη

Τη ζωή μου θύμισες και να 'ταν μόνο ετούτο
μ' έσυρες κι αρχίσαμε τους κύκλους του χορού
και το βαλς σαν βάλσαμο το νιώθω μεσ' το αίμα
σαν κραυγή του θάνατου σα γέλιο ενός μωρού.
JUKE-BOX: Το "ΒΑΛΣ" είναι η συνέχεια στο post Ο ΣΤΑΘΜΟΣ ΤΟΥ ΜΟΝΑΧΟΥ. To τραγούδι "το Βαλς", περιλαμβάνεται στο δίσκο των Πέτρου Βαγιόπουλου-Μανόλη Ρασούλη, με τίτλο "ΣΕΛΟΤΕΙΠ" ,έκδοσης του 1997.Τραγουδά ο Ορφέας Περίδης, κι απαγγέλει ο Μανόλης Ρασούλης.
Για γυναίκα είναι γραμμένο, μια σύντομη γνωριμία σ' ένα καφενείο στην Κρήτη...
Συνεχίζεται...

7 Comments:

Anonymous Ανώνυμος said...

Ένα από τα καλύτερα τραγούδια του Μανώλη...

*

Το ποστ είναι απ' αυτά που δε σχολιάζονται - απλά μένουν στην ψυχή.

1:44 π.μ., Δεκεμβρίου 23, 2006  
Blogger Athanassios said...

Καλημέρα Πάνο...
Το τραγόύδι για μένα είναι βιωματικό, αλλά σίγουρα είναι από τα καλύτερα του Μανώλη.
Οσο για το post, απλά προς το παρόν : juke-box-Ιχνηλάτης 2-1....

10:49 π.μ., Δεκεμβρίου 23, 2006  
Blogger geokerk said...

Πολλούς χαιρετισμούς από το καταχνιασμένο Παρίσι σε όλους τους τζουκ-μπόξερς.
Φιλιά στη Θεσσαλονἰκη.
Αδελφικά φιλιά στο Θανάση.
Γιώργος

11:45 π.μ., Δεκεμβρίου 24, 2006  
Anonymous Ανώνυμος said...

Ι) Τις καλυτερες ευχες μου για τις αγ(ρ)ιες ημερες των χριστουγεννων που ερχονται κομιζοντας το μυνημα του θεανθρωπου για χαρα, αγαπη, συμπονια, υγεια και ευτυχια (και τονιζοντας στους φτωχομπινεδες, τους μπακουρηδες, τους αρωστους και τους απελπισμενους ποσο αποτυχημενοι μαλακες ειναι, σπροχνωντας τους στο οριο της αυτοχειριας).

ΙΙ) Ειμαι πολυ συγκινημενος απο την απονομη του βραβειου "Blogging awards 2006"

ΙΙΙ) Με αφορμη την επικειμενη κοπη της βασιλοπιτας θα ηθελα να προτεινω την αναγνωση του πονηματος "Ιουλιανα 65" απο τη δανειστικη βιβλιοθηκη του Ιδρυματος μελετων "Θειος Ισιδωρος".

ΙV) Η Μαριελε Μαστροκαλος που ειναι?

V) Να προωθηθει και στην Καλυβα.

9:48 μ.μ., Δεκεμβρίου 24, 2006  
Blogger Athanassios said...

geokerk, ευχαριστώ για ευχές, να περάσεις καλά αυτές τις μέρες.

Θείε, δεν έχεις πιάσει το spirit of crhistmas...
Oι φτωχομπινέδες και λοιποί αναξιοπαθούντες πρέπει κι αυτοί να ξοδέψουν, αυτός είναι ο στόχος...
Αντε, καλά να περνάς...

10:46 π.μ., Δεκεμβρίου 25, 2006  
Blogger NinaC said...

Respect, Αθανάσιε...

9:53 π.μ., Δεκεμβρίου 27, 2006  
Blogger Athanassios said...

Ντόλλυ, που κολλάει το respect?
απλά προέκτεινα τη θεωρία του θείου Ισίδωρου !!! χαχαχα

2:38 μ.μ., Δεκεμβρίου 27, 2006  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

Η Φωτό Μου
Όνομα:
Τοποθεσία: Thessaloniki, Greece

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker

SYNC BLOGS


ask2use.com: Επιτρέπεται η αντιγραφή όλου του κειμένου
ask2use.com: Δεν είναι απαραίτητη η πληρωμή
ask2use.com: Επιτρέπεται η κερδοσκοπική χρήση
ask2use.com: Υποχρεωτική η αναφορά πηγής
ask2use.com: Δεν επιτρέπεται η αντιγραφή χωρίς άδεια